Категорії

Обмін та повернення


 
Шановні клієнти!

Обмін  та повернення товару можливо протягом 14 календарних днів з дня його оплати!
До обміну  ( повернення ) приймається продукція без ознак використання та за умови присутності бірки !
У випадку, якщо в комплекті до моделі йде пояс чи прикраса  - його потрібно повернути разом з виробом. 

При відправці обміну не потрібно повертати брендовану продукцію (фірмовий пакет + презент) – це подарунок для Вас.
Зверніть увагу, що взуття , одяг з домашньої та піжамної колекції ( домашні сорочки, домашні костюми та халати)  , а також термобілизна  -  обміну та поверненню НЕ підлягають!

У разі, якщо з яких-небудь причин Вам не підійшов виріб, ми завжди раді допомогти Вам і замінити товар на інший розмір або іншу модель, при цьому вартість доставки в обидві сторони оплачується клієнтом.
У разі повернення  - доставка також за рахунок   клієнта. 

Якщо Ви помітили дефект або пересортування перед відправкою обов'язково напишіть нам на пошту minova_info@ukr.net чи телеграм  +380960358888 та надішліть фото дефекту ! 
При отриманні ми додатково перевіримо невідповідність та  , в разі підтвердження  -  компенсуємо вартість доставки ( за Вашого бажання) ! 

Для швидкого обміну дотримуйтесь пунктів, які вказані нижче:
  1. В Вашій посилці є бланк обміну/ повернення 
  2. Заповніть його та вкладіть до посилки разом з виробами.
  3. Оформіть відправлення транспортною компанією Нова Пошта  або ж Укрпошта за даними, які вказані в самому низу бланку.
  4. Відправте номер ТТН на нашу пошту minova_info@ukr.net  чи телеграм  +380960358888 з зазначеними даними: номер замовлення, а також номер ТТН відправлення.
  5. Чекайте обробку посилки. Після того, як ми отримаємо і опрацюємо Ваш обмін ( повернення )  -  ми обов'язково напишемо Вам на пошту або телеграм .