Обмін та повернення
Шановні клієнти!
Обмін та повернення товару можливо протягом 14 календарних днів з дня його оплати!
До обміну ( повернення ) приймається продукція без ознак використання та за умови присутності бірки !
У випадку, якщо в комплекті до моделі йде пояс чи прикраса - його потрібно повернути разом з виробом.
При відправці обміну не потрібно повертати брендовану продукцію (фірмовий пакет + презент) – це подарунок для Вас.
Зверніть увагу, що взуття , одяг з домашньої та піжамної колекції ( домашні сорочки, домашні костюми та халати) , а також термобілизна - обміну та поверненню НЕ підлягають!
У разі, якщо з яких-небудь причин Вам не підійшов виріб, ми завжди раді допомогти Вам і замінити товар на інший розмір або іншу модель, при цьому вартість доставки в обидві сторони оплачується клієнтом.
У разі повернення - доставка також за рахунок клієнта.
Якщо Ви помітили дефект або пересортування перед відправкою обов'язково напишіть нам на пошту minova_info@ukr.net чи телеграм +380960358888 та надішліть фото дефекту !
При отриманні ми додатково перевіримо невідповідність та , в разі підтвердження - компенсуємо вартість доставки ( за Вашого бажання) !
Для швидкого обміну дотримуйтесь пунктів, які вказані нижче:
- В Вашій посилці є бланк обміну/ повернення
- Заповніть його та вкладіть до посилки разом з виробами.
- Оформіть відправлення транспортною компанією Нова Пошта або ж Укрпошта за даними, які вказані в самому низу бланку.
- Відправте номер ТТН на нашу пошту minova_info@ukr.net чи телеграм +380960358888 з зазначеними даними: номер замовлення, а також номер ТТН відправлення.
- Чекайте обробку посилки. Після того, як ми отримаємо і опрацюємо Ваш обмін ( повернення ) - ми обов'язково напишемо Вам на пошту або телеграм .